Członkiem Forum A2B może zostać każde przedsiębiorstwo, organizacja lub instytucja zainteresowana nowymi technologiami oraz wspólnymi przedsięwzięciami badawczymi, mającymi konkretne zastosowanie rynkowe.
Aby zostać Członkiem Forum A2B należy:
Krok 1
Zapoznać się z Ramowymi Zasadami Funkcjonowania Forum A2B oraz Umową o Współpracy.
Krok 2
Wypełnić i podpisać Formularz Zgłoszeniowy.
Krok 3
Uzupełnić dane reprezentowanego podmiotu oraz podpisać Umowę o Współpracy (dwa egzemplarze), a także parafować na każdej stronie Ramowe Zasady Funkcjonowania Forum A2B (dwa egzemplarze).
Krok 4
Wysłać elektroniczną kopię podpisanego Formularza Zgłoszeniowego na adres mailowy a2b@eitplus.pl, natomiast oryginały dokumentów (Formularz Zgłoszeniowy, 2 egz. Umowy o Współpracy i 2 egz.parafowanych Ramowych Zasad Funkcjonowania Forum A2B) przesłać do biura Wrocławskiego Centrum badań EIT+ Sp. z o.o. na adres:
Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o.o.
ul.Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław
z dopiskiem: ”Forum A2B”
Dokumenty do pobrania:
"Formularz Zgłoszeniowy do Forum A2B” [dokument do pobrania w wersji Word (.doc) i Adobe Acrobat (.pdf)]
„Ramowe Zasady Funkcjonowania Forum A2B” [dokument do pobrania w wersji Adobe Acrobat (.pdf)]
"Umowa o Współpracy" [dokument do pobrania w wersji Word (.doc) i Adobe Acrobat (.pdf)]
Serdecznie zapraszamy do współpracy!